dinsdag 23 april 2024

Stampin' Up! Unbounded Beauty collectie * Koffie&Kaart April kit In Color 2024-2026 - Fun fold kaart




Vanmorgen tijdens de inspiratie workshop van de Koffie&Kaart
April kit maakte ik deze 2 kaarten. Vandaag laat ik je de rechter
kaart zien, een hele leuke fun fold kaart.



De inspiratie voor deze fun fold kaart kreeg ik van mijn 
Duitse collega Ingrid Hafner. Ik paste hem iets aan omdat in de
Koffie&Kaart April kit geen groot 30.5 x 30.5 cm vel designpapier
zit.



In de kit deze keer 2 soorten designpapier het Unbounded
Beauty designpapier (30.5 x 15.2 cm) en het 2024-2026 In Color
designpapier (15.2 x 15.2 cm). Ook zitten er van elke nieuwe
In Color kleur een velletje glitterpapier (10 x 15.2 cm) in de kit.



Het lint wat ik voor deze kaart gebruikte is Retired en dus niet
meer leverbaar, een goede vervanger zou het Petunia Pop
Bordered lint zijn.



De teksten en labels komen uit het Liefde en Lichtpuntjes product-
pakket wat net als de rest ook pas vanaf 1 mei verkrijgbaar is.



Als voorbeeld maakte ik deze versie in totaal andere kleuren
dan die ik vanmorgen maakte. Hierboven bedoelde ik dus
 dit lint maar dan in de paarse Petunia Pop tint.



Op mijn versie zie je dus 4 soorten designpapier terug, wat
ook wel weer een leuk effect heeft.



Van de Resin decoratiesteentjes krijg je 3 rijtjes van elke nieuwe
In Color 2 rijtjes, waarvan een rijtje grote en een rijtje kleine steentjes.



 Met de Koffie&Kaart April kit, heb ik 3 kaarten ontworpen.
Tijdens de inspiratieworkshop maak ik er altijd 2 live en van
de 3e kaart krijg je de werkbeschrijving thuis in je mailbox
als je de kit besteld hebt.

De Koffie&Kaart April kit kun je nog bestellen via deze link!!!


De inspiratieworkshop kun je nog 30 dagen terugkijken op
mijn Facebookpagina en volgt later deze week ook op mijn
YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten