zaterdag 27 april 2024

Stampin' Up! Sneak Peek Country Woods collectie - videohop Stampin' Up! Girls & Friends * De nieuwe Catalogus 2024-2025


Vandaag kleurt Nederland oranje want onze Koning is jarig!

Deze maand is het thema van de videohop van het Stampin'
Up! Dream Girls & Friends team De nieuwe Jaarcatalogus



Iedere maand is het thema van de facebookhop en de videohop
hetzelfde. Voor de facebookhop maakte ik de rechter kaart waarbij
 ik voor de theepot en de emmer de Paper Piecing techniek
gebruikte. Voor deze kaart gebruikte ik het Country Lace 
designpapier. Zie meer details in dit blogbericht.



Tijdens de videohop maakte ik deze kaart met het Country Woods
designpapier. Ja, je leest het goed! Bij de Country Woods collectie
zitten 2 soorten designpapier pakketten.



De theepot op deze kaart is ook met de Paper Piecing techniek
en in de video zie je hoe dit werkt. Voor de basiskaart gebruikte
ik de nieuwe basiskleur Basic Beige.



De theepot, bloemenstempel en tekst komen uit de Country Flowers
stempelset. De bloemen kleurde ik in met Stampin' Blends
in de kleuren Misty Moonlight, Petal Pink, Old Olive en
Pool Party.



Klik op de afbeelding hierboven om naar de videohop te gaan
en te kijken hoe ik deze kaart maakte. 
Mocht je het filmpje bekijken, geef mij dan een duimpje omhoog,
dit helpt dat mijn video meer bekeken kan worden.

Een fijne Koningsdag!

Creatieve groetjes, Annette

---

INSTAP ACTIE MEI


Stampin' Up! komt met een geweldige Instap Actie
in de maand mei! Naast het standaard Startpakket
krijg je nu een GRATIS In Color pakket.

---

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten