zondag 24 maart 2024

Stampin' Up! Sneak Peek - Country Birdhouse productpakket



Met zulk regenachtig weer is het heerlijk om te spelen met wat
nieuwe producten uit de nieuwe Jaarcatalogus die 1 mei verschijnt.
Heb van Onstage een flinke verkoudheid, zere keel en ondertussen
ook zere ribben en buikspieren van het hoesten meegenomen.



Als Koolmees (mijn achternaam) werd ik natuurlijk verliefd op
het Country Birdhouse productpakket. In de voorverkoop kocht
ik alleen de stempel- en stansenset, het designpapier bestel ik
1 april mee (geen grap).



Als basiskaart heb ik de nieuwe basiskleur Basic Beige gebruikt.
Een mooie warme tint.



De mat van Vellum embosste ik met de nieuwe 3D-embossingmal
 Eyelet die bij de Country Woods collectie hoort.



Het huisje eerst gestempeld met zwarte Memento inkt op 
Pool Party cardstock en dan van Misty Moonlight cardstock 
enige losse onderdelen uitgestanst. Het vogeltje en de bloemen
gestempeld en uitgestanst en met diverse Stampin' Blends
ingekleurd (in overzicht hieronder staat welke ik gebruikte).

De komende weken zullen jullie af en toe wat meer nieuwe
producten (Sneak Peeks) zien, maar zet ik ook nog de producten
uit de huidige Jaarcatalogus en de Mini catalogus die ons gaan
verlaten in de spotlight.

Het Country Birdhouse productpakket is vanaf 1 mei te bestellen.

Ben je ook nieuwsgierig naar de andere nieuwe producten?
Vraag dan de nieuwe Jaarcatalogus aan! Vanaf half april 
stuur ik hem naar je toe tegen betaling
van de verzendkosten.

Stuur  een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com ook
voor andere vragen en bestellingen.

Stuur  een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com ook
voor andere vragen en bestellingen.

Fijne zondag nog!

Creatieve groetjes, Annette

---


Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten