dinsdag 26 maart 2024

Stampin' Up! Flowerings Zinnias collectie * Koffie&Kaart Maart kit - Fun fold kaart

 

Vanmorgen tijdens Facebook live met de inspiratie workshop 
van de Koffie&Kaart Maart kit  maakte ik deze 2 kaarten.
Vandaag focus ik op de fun fold kaart.



Van buiten lijkt het een gewone kaart, de verrassing komt als
je de kaart openvouwt.



De linkerkant popt dan omhoog en dat geeft een leuk effect.




Als je de Koffie&Kaart kit bij mij aanschaft dan zitten al deze
uitgestanste onderdelen erin. De rechthoek met de leuke gaatjes
in de rand komt uit de Everyday Details stansenset. De bloem
komt in onderdelen en stanste ik met de Simply Zinnia stansen
uit.



Vanaf de bovenkant zie je dat de basis een Z-fold kaart is.

Morgen laat ik je de andere kaart zien, die ik vandaag tijdens
de Facebook live maakte.



Met de Koffie&Kaart Maart kit, heb ik 3 kaarten ontworpen.
Tijdens de inspiratieworkshop maak ik er altijd 2 live en van
de 3e kaart krijg je de werkbeschrijving thuis in je mailbox.

De Koffie&Kaart Maart kit kun je nog bestellen via deze link!!!


De inspiratieworkshop kun je nog 30 dagen terugkijken op
mijn Facebookpagina en volgt later deze week ook op mijn
YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze fun fold kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten