zondag 18 februari 2024

Stampin' Up! SAB Wensen uit het Hart + SAB Most Adored dsp * Geniet van vandaag

 

Heb jij deze leuke stempel uit de Sale-A-Bration al ontdekt?



163944 GRATIS

Hij komt uit de stempelset Wensen uit het Hart, die je nog*
t/m eind februari kunt kiezen als Sale-A-Bration cadeau bij een
 bestelling vanaf €60,- (* zolang de voorraad strekt).



De stempel past goed bij het Heartfelt Hexagon productpakket
waarin ook het leuke stoppelrandje zit en de pons om het label
uit te ponsen. 



Het ruitpapier komt uit het Most Adored designpapier pakket
wat ook een Sale-A-Bration product is. De gedrukte stippen
maakte ik met de 3D embossingmallen basisstructuur waarvan
dit 1 van de 3 embossingmallen is, het is een Online Only product.

De rode steentjes zijn de Basic Jewels decoratiesteentjes die ik
met de donkere Real Red Stampin' Blend inkleurde.

Fijne zondag!

Creatieve groetjes, Annette


---


Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten