dinsdag 23 januari 2024

Stampin' Up! Heartfelt Hexagon + SAB Most Adored dsp # Sending you lots of love & hugs

 

Tijdens de Koffie&Kaart FB live vanmorgen ging ik met het
Heartfelt Hexagon productpakket aan de slag en het More
Adored designpapier uit de Sale-A-Bration.



Het More Adored designpapier is aan de ene kant rood met 
roze en aan de andere kant wit met goud. Daar maakte ik al 
eerder een kaart mee, bekijk deze hier.



De hartjes ponste ik uit het rode Real Red cardstock met de
Bijtjes vormen pons. Het roze bakersdraad komt uit de collectie
met de luchtballonnen en zit met 2 andere kleuren in het pak.



Deze stempel komt uit de Heartfelt Hexagon stempelset, het
gestippelde randje en de tekst zijn 2 aparte stempels. De rode
decoratiesteentjes maakte ik door de Basic Jewel steentjes
in te kleurden met de donkere Real Red Stampin' Blend.



Ook de binnenkant kreeg een harten aankleding.


 Afmetingen
- Basiskaart 10..5 x 29.7 cm, 29.7 cm rillen op 14.85 cm 
- geruite dsp mat 10 x 8.35 cm
- hartjes dsp mat 10 x 6 cm

Binnenin:
- strookje hartjes dsp 10 x 1.5 cm 



Creatieve groetjes, Annette


SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Klik rechts op de folder om
hem te bekijken.

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten