zaterdag 13 januari 2024

Stampin' Up! Heartfelt Hexagon + SAB Most Adored dsp * Mr. & Mrs.

 
Vanaf het moment dat ik het Most Adored designpapier zag,
wist ik dat er een trouwkaart mee gemaakt moest worden zo
elegant is dit designpapier.

Voor de Facebook hop van het Stampin' Up! Dream Girls team
maakte ik deze kaart, het thema is Nieuw.



Wit met goud is de ene kant van het Most Adored designpapier
en rood en roze de andere kant. Het is designpapier uit de 
Sale-A-Bration wat je bij een bestelling vanaf €60,- als cadeau
kunt kiezen.



De rechthoeken stanste ik uit met de Deckled Rectangles stansen.
Op de bovenste rechthoek van het Vellum Basics Specialty papier
stempelde ik met Wild Wheat inkt de bloemen uit de Heartfelt
Hexagon stempelset.


162889 €46,75

Het Heartfelt Hexagon productpakket bestaat uit een stempelset
en een pons. Ook passen de teksten van de Sale-A-Bration 
stempelset Wensen uit het Hart mooi in deze pons.



Het label stempelde ik met de Heartfelt Hexagon stempelset
in de kleur Wild Wheat en ponste ik uit met de bijpassende pons.
De decoariesteentjes zijn de 2023-2025 In Color dots en het
gouden strikje komt uit het Simply Elegant Trim pak.



Deze leuke fun fold kaart kwam ik tegen bij mijn Amerikaanse
collega LeeAnn Greff. Simpel met een leuke opening.



De hartjes ponste ik uit Wild Wheat cardstock met de Bijtjes
vorm pons/ Bee Builder punch.

Een fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---


Lees er hier alles over!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten