dinsdag 9 januari 2024

Stampin' Up! Everyday Details + SAB Flight & Airy DSP * Wishing you so much joy....

 

Tijdens de Koffie&Kaart FB live vanmorgen met het prachtige
nieuwe Everyday Details productpakket aan de slag gegaan.



Viel vooral voor de Dagelijks Detail stansenset waarmee je o.a.
deze prachtige border kunt uitstansen. Zo leuk met die grote
stippelrand. Het designpapier komt uit de Sale-A-Bration folder
en is het Fligth & Airy DSP.



De bloemenvaas stempelde ik met zwarte Memento inkt, waarna
ik hem inkleurde met Stampin' Blends. De vaas met licht Lost
Lagoon en licht Pretty Peacock. De blaadjes met licht en donker
Shaded Spruce en de bloemen met licht en donker Calyso Coral
en donker Daffodil Delight.



De cirkel en de tekst komen ook uit het Everyday Details
productpakket

Creatieve groetjes, Annette

---



Lees er hier alles over!

---

SALE-A-BRATION FEEST JAN./FEB. 2024


Vanaf 4 januari krijg je GRATIS producten bij een
bestelling vanaf €60,- die je kunt kiezen uit de 
speciale SAB folder. Meer info volgt!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten