dinsdag 22 augustus 2023

Stampin' Up! Sneak Peek Herfstwensen/ Autumn Leaves * Gecondoleerd

 

Heerlijk om weer een Koffie&Kaart fb live te doen na een 8 weken
zomerstop! Vandaag stond de Koffie&Kaart in het teken van de
nieuwe All about Autumn collectie die per 6 september verschijnt.



Met de nieuwe Nederlandstalige stempelset Herfstwensen (163035)
stempelde ik de achtergrond van deze kaart. De inspiratie kreeg ik
van mijn Amerikaanse collega Amy Koenders die tevens ook de
ontwerpster is van deze stempelset. Dit omdat zij een omzet van
1 miljoen dollar heeft behaald.



Het glimmende designpapier aan de zijkanten komt uit het
All about Autumn specialty designpapier. Speciaal omdat er
een koperkleurig folie overheen zit. De tekst komt uit de 
Herfstwensen stempelset en stempelde ik met Copper Clay
inkt.



Het label komt uit de Herfstwensen stansen en gaf ik een donker
contrast randje door er met een vingersponsje en Copper Clay inkt
langsheen te gaan. Daaronder zit een stukje koperkleurig lint uit
het setje lint Koper en Natuurlook (162192).


Maten kaart
Basiskaart van Very Vanilla cardstock 10.5 x 29.7 cm, rillen op 14.85 cm.
 Twee strookjes All about Autumn specialty dsp van 2.5 x 14.85 cm.
Copper Clay mat 8.5 x 14.85 cm. Bestempelde Very Vanilla mat 8 x 14.85 cm. 

Ook showde ik de Koffie&Kaart September kit die je vanaf vanavond kunt
bestellen! Deze is met de All about Autumn collectie
Deze producten zijn vanaf 6 september verkrijgbaar en staan nog niet
hieronder in de gebruikte producten lijst.


Creatieve groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten