dinsdag 22 augustus 2023

De Koffie&Kaart September kit is nu te bestellen!

  

De Koffie&Kaart September kit is met de prachtige nieuwe
Herfstcollectie All about Autumn. Herfsttinten met mooie
koperkleurige accenten.



 Dinsdag 12 september geef ik je tijdens de gratis workshop 
inspiratie wat je zoal met deze kit kunt maken. Dat is rond
10.00 uur op mijn Facebookpagina en later die week verschijnt 
de replay ook op mijn YouTube kanaal.



Voor de kaarten gebruikte ik de teksten uit de Herfstwensen
stempelset die je eventueel kunt mee bestellen via het 
aanmeldformulier. 



In de Koffie&Kaart September kit zitten alle uitgestanste vormen
voor de projecten die ik met de Herfstwensen stansen uitstanste.
 Dit productiepakket kun je eventueel ook via het aanmeldformulier
  mee bestellen.


In de Kit zit het volgende:

- 12 vel All About Autumn designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 2 vel Oxidized copper specialty designpapier 15.2 x 15.2 cm
- 2x A4 Very Vanilla cardstock 
- 2x A4 Copper Clay cardstock
-  2x A4 Mossy Meadow cardstock
-  2x A4 Pretty Peacock cardstock
- 2x A4 Moody Mauve cardstock 
- 2 x 1 m uit het Copper & Natural ribbon combo pack
-  0.5 m Moody Mauve lint
- 0.5 m Moody Mauve jute trim 
- 2 rijtjes Speckled dots 
- 4 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Juni Kit kost €18,64 excl. verzendkosten 
of €22,75  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten