dinsdag 4 juli 2023

Stampin' Up! Just my Type - Simpel Stempelen * Hi


Even snel twee kaartjes gemaakt met de leuke kleine stempels
uit de Just my Type stempelset die je vindt op blz. 69 in de
Jaarcatalogus.

161614 €30,-

In dit blogbericht zie je al een ander project met deze stempelset.



De kleine regenboog en bloem stempel stanste ik eerst met 
zwarte Memento inkt en liet dit even drogen. De regenboogjes
 kleurde ik in met een aquarelpenseel en inkt in de kleuren 
Lemon Lolly, Coastal Cabana en Pretty Peacock.



De bloemetjes kleurde ik in met Lemon Lolly, Bubble Bath en
Berry Burst inkt. De kleine tekststempel komt ook uit de 
Just my Type stempelset.



De Lemon Lolly decoratiesteentjes komen uit het zelfklevende
matte steentjespakket.

Maten kaart
De basiskaart van Basic White cardstock is 21 x 14.85 cm op
lange zijde rillen op 10.5 cm. De witte mat waarop gestempeld
is is 9.5 x 13.85 cm. Deze plakte ik op de basiskaart met 
Dimensionals.


Creatieve groetjes, Annette

---

 BONUSDAGEN 


Vanaf 6 juli krijg je bij iedere besteding van €60,- 
in de maand juli een kortingscode waarmee je €6,-
 korting krijgt op je bestelling in augustus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten