vrijdag 30 juni 2023

Koffie&Kaart ZOMERSTOP

 

Deze zomer is er wekelijks geen Koffie&Kaart Facebook live,
achter de schermen gaat alles wel gewoon door en wie weet
mis ik het zo dat je mij toch een keer tegenkomt (dit kondig
ik dan van te voren aan).



Hierdoor bied ik deze zomer ook geen Koffie&Kaart kits aan,
het kost mij altijd best veel voorbereiding en wil deze zomer 
gebruiken om mij voor te bereiden op het najaar.

Wel zie je nog steeds projecten van mij langskomen, hier en
op mijn andere sociale media want zonder creëren kan ik niet.

Voor iedereen een hele fijne zomer!

Creatieve groetjes, Annette

---

LAATSTE DAG 
DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten