dinsdag 20 juni 2023

Stampin' Up! Season of Chic * Simpel Stempelen

162418 €27,-

De nieuwe Creatieve Set Boho Beach was de inspiratiebron van
de kleuren van de Koffie&Kaart FB live deze morgen.



De witte basiskaart is 10.5 x 29.7 cm, rillen lange zijde 14.85 cm.
Daarbovenop een mat van 9.5 x 13.85 cm die ik eerst stempelde
voor ik hem opplakte. Alles in in één laag gestempeld waardoor
het een simpel stempelen kaart is, makkelijk voor beginners.



De veeg op de achtergrond is een stempel uit de Season of Chic
stempelset en hier in Pool Party, Lost Lagoon en Crumb Cake.
De tekst stempelde ik met de kleur Wild Wheat.



De schelpen komen ook uit de Season of Chic stempelset en
stempelde ik in de kleur Pecan Pie. De decoratiesteentjes zijn
de mat goede steentjes uit de Pastel adhesive-backed sequins.



In het kader van verjaardagskaarten heb je nooit genoeg, maakte
ik er nog eentje maar dan in een andere kleursamenstelling. Met
zoveel nieuwe kleuren is het toch altijd even aftasten welke
kleuren je kunt combineren.



Voor deze versie zette ik de vegen in de kleuren Pool Party
Crumb Cake en Wild Wheat. Heb de Wild Wheat veeg eerst 
even op een kladje afgestempeld want vond hem anders te hard.



De tekst stempelde ik in Pecan Pie en de schelpen in Lost Lagoon.
Beide matten plakte ik met Dimensionals op de kaart, geeft net
dat beetje luxe.

Morgen show ik je de andere 2 kaarten die ik tijdens de Koffie&Kaart
FB live maakte, zie ik je dan? 




En vergeet niet dat het morgen 21 juni GRATIS verzending is, 
dus dan steek je €7,95 in je zak.


Creatieve groetjes, Annette

---
JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten