donderdag 22 juni 2023

Stampin' Up! Season of Chic * Blenden met de blending borstel


Voor de 2 andere kaarten blende ik een restje wit cardstock met 
 blendingborstels en de kleuren  Pool PartyLost Lagoon,
Crumb Cake en Wild Wheat inkt.



Uit het stukje cardstock stanste ik met de Chic stansenset een
aantal schelpjes die ik met Dimensionals op de kaart plakte.
De decoratiesteentjes in de kleur Wild Wheat komen uit de
2023-2025 In Color dots.



De vegen op de achtergrond maakte ik met de stempel uit de
Season of Chic stempelset. De kleur Wild Wheat is zo fel
en daarom stempelde ik hem 1x af voor ik hem op de kaart 
stempelde.



De dichte schelpjes maak je het handigst als je het cardstock
eerst op een zelfklevend vel plakt voor je gaat stansen. Zelf
stanste ik ze eerst uit en plakte ze dan met washi-tape op de
achtergrond vast.



Welke van de 2 vind jij het mooist?

Creatieve groetjes, Annette

---

JUNI DESIGNPAPIER ACTIE


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

---

JUNI STARTPAKKET +


Koop in juni het Startpakket+ voor €129,- en kies
voor €207,- aan producten uit de Jaarcatalogus.

---

Gebruikte Producten voor deze kaarten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met Ideal, creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten