maandag 29 mei 2023

Nu te bestellen de Koffie&Kaart Juni kit!


 De Koffie&Kaart Juni Kit is nu te bestellen!


De Koffie&Kaart Juni kit is met het grappige Zoo Crew
designpapier uit de nieuwe Jaarcatalogus. Het staat boordevol
leuke diertjes om uit te knippen.


Met deze kit kun je 6 kaarten maken.Hoe je deze kaarten maakt,
 laat ik je dinsdag 13 juni zien tijdens de gratis workshop op mijn 
Facebookpagina om 10.00 uur.


Voor de kaarten gebruikte ik de teksten uit de Zany Zoo
stempelset en de vormen uit de bijpassende Zany Zoo
 stansenset. Ook gebruikte ik de Stampin' Blends in de kleuren
Lemon Lime Twist, Crumb Cake en Smoky Slate. Deze 
kun je eventueel via het aanmeldformulier aanvinken en
 mee bestellen.


In de Kit zit het volgende:

- 6 vel Zoo Crew designpapier 15.2 x 30.5 cm
- 3x A4 Basic White cardstock 
- A4 Basic Black cardstock
-  A4 Lemon Lime Twist cardstock
-  A4 Pool Party cardstock
- A4 Pumpkin Pie cardstock 
- A4 Petal Pink cardstock
- A4 Crumb Cake cardstock
- 2 x 1 m uit het Ribbon Duo Combo pack
- 6 enveloppen
- uitgestanste vormen


Kosten
De Koffie&Kaart Juni Kit kost €11,60 excl. verzendkosten 
of €15,75  incl. verzendkosten.

Aanmelden kan via deze link.

Na je aanmelding stuur ik je een betaalverzoek en
zodra ik het geld binnen heb, stuur ik het naar je toe.


Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust!

Creatieve groetjes, Annette

---


De hele maand juni 15% korting op geselecteerd
designpapier. Kijk hier voor welke er mee doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten