zaterdag 15 oktober 2022

Stampin' Up! Ringed With Nature + Rustic Harvest DSP * Verhuis fun fold kaart


Deze fun fold kaart is een luxere versie dan die ik eerder
liet zien in dit bericht. Op de belly band zit deze keer een
cirkel met een geprikt randje uit de Stylish Shapes stansenset.
Daarbovenop een compilatie van gestempelde en uitgeknipte
figuren uit de Ringed With Nature stempelset.



De voorkant kreeg deze keer strookjes van 1.5 x 14.35 cm van
diverse patronen uit het Rustic Harvest designpapier.


De wiebelige rechthoek van het roestbruine Cajun Craze is
8 x 9.5 cm. Hierboven op een Basic White mat van 7.5 x 9 cm.




De tekststempel komt uit de stempelset In je Eigen Woorden
die niet meer verkrijgbaar is bij Stampin' Up!. Het huis stempelde
ik met het lichte Crumb Cake en het dak met Early Espresso.

Wil je weten hoe je de basis van deze kaart maakt, kijk deze
dan terug op mijn Facebookpagina.

Creatieve groetjes, Annette

---

STARTPAKKET +


In de maand Oktober heeft Stampin' Up! weer 
een geweldige instap actie. Voor €207,- aan 
producten uitkiezen en maar €129,- betalen.
Neem contact op voor meer info!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard of Ideal betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan 
verzorg ik graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten