dinsdag 23 augustus 2022

Stampin' Up! Ringed with Nature * Bookbinding gate fold kaart


Voor de Koffie&Kaart Facebook Live van vanmorgen maakte ik
deze kaart als voorbeeld. De inspiratie voor deze kaart kreeg ik
van Stampin' Up! collega Cindy Brumbaugh uit Amerika.

 

De basis is Parakeet Party cardstock van 10.5 x 27.9 cm. Die
je met de lange zijde tegen de bovenkant van de Paper Trimmer
legt en gaat rillen op 5.4 / 8.6 en 22.6 cm.




Van het Rings of Love designpapier, wat je nog een week 
kunt kiezen als Sale A Bration cadeau, sneed ik 2 matten van 
4.8 x 10 cm. De figuurtjes stanste ik uit met de hybride 
embossingmal uit de Ringed with Nature bundel.



Het rode strookje designpapier op de bookbinding komt uit het
2022-2024 In Color 6" x 6" designpapier en is 2.5 x 10 cm.



Op de mat in de binnenkant, die 10 x 10 cm is, stempelde ik met
de Ringed with Love stempelset de tekst en paddenstoelen.



Tijdens de Facebook Live maakte ik nog een versie van deze
fun fold kaart maar dan met andere kleuren en patroontjes.



Van het Ringed with Love designpapier is dit papier met de
blaadjes en eikeltjes mijn favoriet, ben dol op de herfst met
al zijn kleuren.



De eikeltjes maakte ik met het Brushed Metallic cardstock wat
je kunt vinden in de Jaarcatalogus op blz. 139. Alle uitgestanste
figuurtjes komen uit de Tree Rings stansenset.



Deze tweede versie maakte ik wat sjieker door ook de binnenkant
te voorzien van designpapier, wat bij dit donkere Soft Suede 
cardstock mooi afsteekt.

Zoals ik al zei is dit de laatste week van de Sale A Bration, dus 
wil je wat bestellen doe dat dan nu. Vanaf €60,- krijg je er nu
nog een leuk cadeau bij. Zie folder in de zijbalk.

Ook liet ik de inhoud van de Koffie&Kaart September Kit
zien, die je nu kunt bestellen (zie hieronder).

Geniet van het heerlijke zomerse weer!

Creatieve groetjes, Annette

---

NU TE BESTELLEN


Lees alles over deze Koffie&Kaart kit hier!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten