zondag 17 juli 2022

Stampin' Up! Seasons of Chic *Simpel stempelen schelpen

 

Een snel en eenvoudig zomers kaartje maakte ik met de schelpen
uit de Season of Chic stempelset van Stampin' Up!.


158810 €33,-

In deze stempelset tref je de vier seizoenen dus die kun je het
hele jaar gebruiken.



Op deze kaart gebruikte ik twee kleuren inkt namelijk het blauwe
Pool Party en de bruine Sahara Sand. Door sommige afdrukken
gelijk twee keer achter elkaar af te stempelen ontstaat het kleur
verschil, ook wel second generation stempelen genoemd.



De basiskaart is 21 x 14.85 cm, rillen met lange zijde boven op
10.5 cm. De mat is 10 x 14.35 cm en stempelde ik eerst voor ik
hem op de basiskaart plakte. Met Stampin' Dimensionals plakte
ik hem op de basiskaart.

Een fijne zondag verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

GRATIS KIT BIJ AQUAREL ACTIE


Lees er hier alles over!

---

WORKSHOP@HOME SEPTEMBER


Dit keer met het prachtige Texture Chic designpapier!
Het Workshop@Home September pakket is vanaf
half augustus te bestellen!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten