maandag 4 juli 2022

Stampin' Up! Happy Forest Friends * Koffie&Kaart Juli kit


 De Koffie&Kaart Juli kit is een klein proefpakketje met producten
 van Stampin' Up!. Deze maand met de Happy Forest Friends
collectie.



Om jullie wat inspiratie te geven wat je zoal met deze kit kunt
maken, geef ik in mijn Koffie&Kaart van dinsdag 19 juli jullie
veel inspiratie waaronder deze kaart.



Alles wat je nodig hebt om deze kaart te maken, zit in de kit,
 zo ook deze uitgestanste en ge-embosste boomschijven die ik
maakte met de Hybride embossingmal Jaarringen.
Een Hybride embossingmal bevat zowel een embossingmal
als stansen.



Nieuwsgierig wat er precies in de kit zit, lees dat hier!

De Koffie&Kaart Juli kit kost €5,- (excl. verzendkosten).
Met verzendkosten komt het op €8,84.

Je kunt je nog aanmelden t/m a.s. vrijdag 3 juni via deze link.

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

 SALE A BRATION STARTPAKKET ACTIE


De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten
  uit de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
En tijdens de maanden juli & augustus krijg je de
 Making Plans-serie cadeau. Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten