dinsdag 24 mei 2022

Stampin' Up! Tuinfluiters/Sweet Songbirds + 2022-2024 In Color 6" x 6" dsp *

 

Tijdens de Koffie&Kaart vanmorgen op mijn Facebookpagina
maakte ik deze vrolijke kaart met de Tuinfluiters stempelset
en de bijpassende Zangvogels Vormen pons.


160289 €41,25


160074 €23,-



Het designpapier is het 2022-2024 In Color 6" x 6" designpapier
wat ook in alle andere kleurgroepen te bestellen is.



Het vogeltje stempelde ik in het rode Sweet Sorbet, ponste het uit
en plakte het met Stampin' Dimensionals op de kaart. Deze kaart
is onderdeel van een trio met dezelfde lay-out, maar met andere
kleuren of een gedraaide basiskaart.



Dit is dus de tweede voorbeeldkaart die ik showde tijdens de
Koffie&Kaart vanmorgen. De basiskaart van Crumb Cake is 
10.5 x 29.7 cm, die je rilt op de lange zijde 14.85 cm.
Hierop een mat van Basic White van 10 x 14.35 cm.



Het ruit designpapier is 9.7 x 14.05 xm, het bloemetje is 6.7 x 
12 cm en de witte mat waar je op stempelt is 7.7 x 9.9 cm.
Hier is het nestje met Crumb Cake inkt gestempeld op Crumb 
Cake cardstock en uitgeknipt.



Op de derde voorbeeldkaart heeft het blauwe vogeltje een extra
vleugeltje waardoor het net lijkt of het vliegt. De andere kleuren
designpapier geven gelijk een ander beeld.



Het gele vogeltje stempelde ik direct op de witte mat 
wat weer een ander effect geeft. 



Hier het trio nog eens bij elkaar. Ik showde nog meer kaarten
met deze bundel die laat ik een andere keer hier zien.

Je kunt het filmpje terugkijken op mijn Facebookpagina of
later op de dag de replay op mijn YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

---

NIEUW! NIEUW! NIEUW!


Lees er hier alles over!

---

IN COLOR STARTPAKKET ACTIE


Nog een week kun je de geweldige instapactie met de 
nieuwe In Color kleuren in de hoofdrol bestellen.

De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten  uit
de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
Maar wat je tijdens deze maand cadeau krijgt is Super, een
In Color Startpakket t.w.v. €81,-.
Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten