zaterdag 28 mei 2022

Stampin' Up! Hues of Happiness * Koffie&Kaart Juni kit

 
De Koffie&Kaart Juni kit is een klein proefpakketje met
 producten van Stampin' Up!. Deze maand met de Hues of Happiness
collectie.



Om jullie wat inspiratie te geven wat je zoal met deze kit kan
maken, geef ik in mijn Koffie&Kaart van dinsdag 14 juni jullie
veel inspiratie waaronder deze kaart.



Alles wat je nodig hebt om deze kaart te maken, zit in de
 Koffie&Kaart kit, zo ook deze mat waar het patroontje
 uitgestanst is.



Nieuwsgierig wat er precies in de kit zit, lees dat hier!

De Koffie&Kaart Juni kit kost €5,- (excl. verzendkosten).
Met verzendkosten komt het op €8,84.

Je kunt je nog aanmelden t/m a.s. vrijdag 3 juni via deze link.

Fijn weekend verder!

Creatieve groetjes, Annette

---

IN COLOR STARTPAKKET ACTIE


Nog een week kun je de geweldige instapactie met de 
nieuwe In Color kleuren in de hoofdrol bestellen.

De aanbieding is hetzelfde, kies voor €175,- aan producten  uit
de lopende catalogi en betaal er maar €129,- voor!
Maar wat je tijdens deze maand cadeau krijgt is Super, een
In Color Startpakket t.w.v. €81,-.
Lees er hier meer over!

---

Gebruikte Producten voor deze kaart:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten