dinsdag 1 maart 2022

Stampin' Up! Hof van Eden * Lente kriebels


Tijdens de Koffie & Kaart vanmorgen op mijn Facebookpagina
ging ik met de Hof van Eden bundel aan de slag. 

We kennen de Hof van Eden bundel vooral van de lancering 
in het najaar met de groene tinten van het toen nog exclusief 
verkrijgbare designpapier.
 


Daarom show ik je nu 4 kaarten in heerlijke lente kleurtjes,
want de Hof van Eden bundel is zo mooi en je kunt altijd 
inspiratie gebruiken, niet waar?



Ik bracht met de Blending borstel en inkt eerst een kleurlaag
 aan en stanste uit Basic White cardstock een aantal figuurtjes
met de Eden stansen



Sommige figuurtjes bewerkte ik ook met de Blendingborstel
en inkt om wat meer kleur toe te voegen.



Met de bijpassende Stampin' Blends maakte ik met de kwastpunt 
en de dop spetters op de kaart.



De teksten op de kaarten komen uit de Hof van Eden stempelset
bij de stempel hierboven heb ik alleen het woord Hé van de stempel
afgeknipt, wel zo dat hij nog gewoon bruikbaar is.



Het prachtige Open Weave lint wat bij de 2021-2023 Incolor
kleuren hoort, knipte ik voor deze serie doormidden zodat
het dunner is en wat makkelijker te verwerken.



Zijn het geen snoepjes zo?
De inspiratie vond ik bij mijn Duitse collega Stefanie Droop
en in dezelfde stijl maakte ik er nog 3 kaarten bij.

Tijdens mijn Facebook Live laat ik van 2 kaarten zien hoe ik ze 
maakte, dit kun je terugkijken op mijn Facebookpagina
of op mijn YouTubekanaal. Klik op de foto hieronder.



Morgenavond is het de eerste woensdagavond van de maand
en dan ben ik om 20.00 uur weer Live op mijn Facebookpagina, 
zie ik je dan?


Creatieve groetjes,
Annette

---


Van 1 t/m 31 krijg je 20% korting op de Mini Stans-
& Embossmachine en diverse bundels uit de Jaarcatalogus.
Klik hier voor meer info!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten