dinsdag 29 maart 2022

Stampin' Up! Daffodil Daydream * Tafeldecoratie Pasen/Voorjaar

 

Vanmorgen was alweer de 12e editie van Koffie&Kaart op 
mijn Facebookpagina. Dit keer showde ik hoe je deze leuke
tafeldecoratie voor Pasen/Voorjaar maakt.



De inspiratie kreeg ik van mijn Duitse collega Yvonne Janssen.
De stempels die ik gebruikte komen uit de Daffodil Daydream
stempelset van Stampin' Up!



De heerlijke pasteltinten binnenin zijn Pale Papaya en So Saffron.



De basis van de tafeldecoratie is een ovaal uit de Layering Ovals
stansenset, die ik al gauw ei noemde.



Met de Stampin' Blends kleurde ik de narcissen in. Hiervoor
gebruikte ik de kleuren donker Pale Papaya, Daffodil Delight
en Old Olive.

De spetters op de achtergrond komen ook uit de Daffodil Daydream
stempelset en stempelde ik met Pale Papaya (eerst even afstempelen).
De decoratiesteentjes zijn de 2021-2023 In Color jewels.

Tijdens de Facebook Live waren er problemen met de opname, 
hierdoor stopten veel kijkers met kijken. Achteraf zag ik dat
het beeld veel haperde en er sporen waren.

Neem het filmpje vanmiddag opnieuw op en plaats het
betere filmpje dan op mijn YouTube kanaal.

Creatieve groetjes, Annette

--- 

NU TE BESTELLEN!!!


Het Workshop@Home pakket April 2022 is nu te bestellen!
 Het pakket is dit keer met het prachtige Abstract Beauty
 designpapier en het Abstract Beauty Ephemera pack 
waarmee je 5 projecten kunt gaan maken. Dit keer met 
2 fun fold kaarten,  2 vrolijke kaarten en 1 doosje.
Lees er hier alles over!

---



Van 1 t/m 31 krijg je 20% korting op de Mini Stans-
& Embossmachine en diverse bundels uit de Jaarcatalogus.
Klik hier voor meer info!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik

                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten