donderdag 3 februari 2022

Stampin' Up! Nuts & Bolts + Abstract Beauty dsp * Hexagon doosje

 

De nieuwe stansen van de Abstract Beauty collectie bevatten
o.a. zeshoek- of te wel hexagon stansen, dit bracht mij op het
idee van een hexagon doosje.



De inspiratie vond ik op internet bij Claudia, een Oostenrijke
Stampin' Up! collega. Het patroon bevatte niet alle info dus
heb zelf wat gepuzzeld en verandert.



Dit roze exemplaar was mijn voorbeelddoosje. De grappige
robot komt uit de Nuts & Bolts stempelset.



Bij het voorbeelddoosje bekleedde ik alleen het deksel met
designpapier uit de Abstract Beauty collectie.



Tijdens mijn Facebook Live Doe je mee? van gisteravond
maakte ik deze leukerd, zelfde stempelset, designpapier uit
hetzelfde Abstract Beauty Specialty pakket maar toch heel
anders.



Dit doosje bekleedde ik helemaal met designpapier om het
verschil te laten zien.



In de doosjes stop ik chocolade hartjes van de Hema en zo
heb ik gelijk 2 leuke Valentijn cadeautjes.

Op mijn Facebook pagina vind je al voorbeelden van anderen die
 het doosje maakten tijdens de Live en kun je hem ook nog maken.
 Later op de dag komt de replay ook op mijn YouTube kanaal.

Heel veel knutselplezier!

Groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME FEBRUARI 2022


Het online workshop pakket is nog t/m morgen
 te bestellen! Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten