dinsdag 1 februari 2022

Stampin' Up! All Together suite * 10 nieuwe Stampin' Blends huidskleuren


Vanaf vandaag is de nieuwe exclusieve All Together collectie
te bestellen. Klik hier om de collectie te bekijken!



Vanmorgen tijdens de Koffie & Kaart op mijn Facebookpagina 
showde ik de 10 nieuwe Stampin' Blends huidskleuren met o.a.
deze leuke kaart waarvoor ik de inspiratie kreeg van mijn
 Amerikaanse collega Brian King.



Heerlijk toch dat we nu elke huidskleur kunnen kleuren van
alle bewoners van deze wereld. 



Bij de Stampin' Blends krijg je dit kleurendiagram van mij cadeau 
zodat je kunt ontdekken dat je nog veel meer huidskleuren kunt 
maken.

Voor deze nieuwe exclusieve collectie geldt dat het verkrijgbaar
is zolang de voorraad strekt. De Stampin' Blends gaan mee naar
de nieuwe Jaarcatalogus.



Door op de afbeelding te klikken ga je naar de registratie op
mijn YouTube kanaal.


Heb je vragen of wil je een bestelling plaatsen?
Stuur een mailtje naar kreaneeltje@gmail.com.

Creatieve groetjes, Annette

---

WORKSHOP@HOME FEBRUARI 2022


Het online workshop pakket is nu te bestellen!
Lees er hier alles over!

---

MORGENAVOND 2 FEBRUARI


De maandelijkse Facebook Live waar we met elkaar
een leuk project gaan maken!

---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten