woensdag 29 december 2021

Stampin' Up! SNEAK PEEK Eclectic Garden * Beginner, half gevorderd en gevorderd


In de nieuwe Mini Catalogus jan.-jun. 2022 vind je op blz. 44
de stempelset Eclectic Garden en als je net als mij een moestuin
hebt en je eigen groentes kweekt dan snap je dat ik deze graag
wilde hebben.



Met deze stempelset maakte ik 3 kaarten voor een beginner, een
halfgevorderde en een gevorderde kaarten maker.



Bij de beginnerskaart stempelde ik de stempelafdruk op een
vierkant, maakte ik van gekleurd cardstock een kleinere vierkant
die ik eronder plakte en stempelde ik de tekst direct op de kaart.
De witte vierkant met bietjes plakte ik verhoogd op met dimensionals,
 de 3D blokjes van Stampin' Up!.



De Eclectic Garden stempelset heeft leuke vlekstempels met
een diepte effect, distinktive stempels genoemd. Hiermee
'kleurde' ik de bietjes of krootjes in.



Bij de halfgevorderde kaart voegde ik een extra mat toe, een extra
laagje die ik embosste met de Tasteful Textile 3D embossingfolder.



De artisjok gaf ik ook kleur door de vlekstempel te gebruiken,
alleen stempelde ik hem nu eerst een keer af op kladpapier,
zodat de kleur wat lichter werd.



Bij de gevorderde kaart wikkelde ik een linnendraadje om de mat 
en maakte er een strik in. De ge-embosste mat plakte ik op met 
dimensionals. De bessen maakte ik oranje omdat zij mij aan
lijsterbessen deden denken.



De tekst stempelde ik op een label wat ik uitstanste met de 
Rectangle Stitched stansenset en de Stampin' Cut & Emboss
de stans- en embossmachine van Stampin' Up!. 
Het label plakte ik ook op met dimensionals.

De stempelset Eclectic Garden is verkrijgbaar vanaf 4 januari!

We tellen af naar het einde van 2021 maar natuurlijk ook
naar het begin van de verkoop van de nieuwe producten.

Nog een fijne week verder!

Creatieve groetjes, Annette

---


Maak nog t/m 3 januari gebruik van de uitverkoop!
Er is al heel veel verkocht van de uitverkoop, kijk voor 
het actuele aanbod op mijn Stampin' Up! website.

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!
---

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten