maandag 27 december 2021

Stampin' Up! SNEAK PEEK Daffodil Daydream *Een kaartje met veel groetjes

 De Kerstdagen zijn weer voorbij, ze waren hier gezellig met 
onze beide families. Vandaag alle kerstproducten opruimen
in mijn knutselruimte en heerlijk verder met de nieuwe 
producten die eraan gaan komen.



Eén van de nieuwe stempelsets zie je hier, de Daffodil Daydreams.
Te vinden in de Mini Catalogus jan.-jun. 2022 op blz. 37.
Een heerlijke stempelset om in te kleuren, ik deed het op deze
kaart met de Stampin' Blends, de alcoholmarkers van Stampin' Up!.



Het prachtige designpapier Daffodil Afternoon is een cadeau 
tijdens de Sale A Bration als je een bestelling plaatst vanaf €60,- 
en staat op blz. 4/5 in de speciale Sale A Bration folder.
 De Sale A Bration begint gelijk met de nieuwe Mini op 4 februari 
en duurt t/m 28 februari.



De tekst die ik stempelde op een label wat ik uitstanste met de
Stitched So Sweetly stansenset komt uit een nieuwe Nederlandse
stempelset die ook een cadeau is tijdens de Sale A Bration.
De stempelset Speciale Momenten bevat maar liefst 21 teksten
en kun je kiezen bij een bestelling vanaf €120,-.

Voor de meeste van deze producten geldt dat ze verkrijgbaar zijn
vanaf dinsdag 4 januari als de nieuwe Mini Catalogus online komt.

Maak er een mooie laatste decemberweek van!

Creatieve groetjes, Annette

---


Er is al heel veel verkocht van de uitverkoop, kijk voor 
het actuele aanbod op mijn Stampin' Up! website.

---


Zet zaterdag 8 januari alvast in je agenda!
Dan hou ik het Mini Catalogus Lanceer Feest en
vier ik mijn 4e Stampin' Up! verjaardag met 
leuke acties!
---

Geen opmerkingen:

Een reactie posten