woensdag 11 augustus 2021

Stampin' Up! Pinguinpret + Penguin Playmates dsp * Slide & Lock Gatefold kaart horizontaal


Vorige week tijdens mijn Facebook Live maakte we de verticale
versie van de slide & Lock Gatefold kaart. Zowel op mijn
Facebookpagina als op mijn Youtubekanaal is het filmpje hiervan 
terug te zien.

 
158386 €21,-

Met de Nederlandse stempelset Pinguinpret maakte ik de leuke
pinguïn die ik aankleedde met sjaal en muts. Ik knipte hem uit
maar er is ook een pons verkrijgbaar.



Het designpapier Penguin Playmates is een Sale-a-bration
product uit de speciale Sale-a-bration folder, klik in de zijbalk
op de foto en je kunt hem bekijken.



Bij iedere €60,- die je t/m 30 september besteed kun je uit de
folder een gratis cadeau kiezen. Let op! Het is wel OP=OP!



Ook de binnenkant werd aangekleed. De zijkanten met het
leuke dennenboom designpapier. De dennenboompjes in het
midden, de sneeuwvlokjes en de heuvelige achtergrond 
stempelde ik met Soft Seafoam inkt.



Deze leukerds knipte ik uit een ander vel designpapier, het
Penguin Playmates designpapier staat er boordevol mee.



Hier zie je hoe ik het schuifgedeelte opbouwde uit 4 cirkels.
De eerste cirkel vlak, dan 2 cirkels dubbelvouwen en met
het vouwstuk naar binnen opplakken en daar bovenop nog
een cirkel voor de stevigheid.

De geschulpte cirkel stanste ik uit met de Layering Cirkel
stansenset, die zit er als extra bovenop.


Afmetingen

       - basiskaart Basic White: 29.7 x 10.5 cm, rillen aan beide korte
                                          zijden op 7.4 cm
                                       - mat Fresh Freesia cardstock: 6.9 x 10 cm (2x)
                                       - mat designpapier: 6.4 x 9.5 cm (2x)
                                       - 4 cirkels van 6 cm

                                       binnenin:
                                       - mat designpapier dennenboom: 6.9 x 10 cm (2x)
                                      


Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---


Vanaf september geef ik weer workshops bij mij thuis.
Lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten