donderdag 5 augustus 2021

Stampin' Up! Penguin Playmates dsp * Slide & Lock gatefold kaart



Gisteravond tijdens mijn Facebook Live maakten we de
Slide & Lock Gatefold kaart, een leuke fun fold kaart.
Deze versie met de ijsbeer maakte ik als voorbeeld.



Het designpapier wat ik gebruikte, Penguin Playmates, is nu
als cadeau te kiezen tijdens de Sale-a-bration.



Tijdens de Sale-a-bration die van 3 augustus t/m 30 september
loopt, kun je bij iedere aankoop van €60,- een cadeau kiezen
uit de speciale Sale-a-bration folder.



In de zijbalk kun je op de afbeelding klikken en de folder bekijken.



Hoe ik hem maakte kun je zien op mijn Facebookpagina of vanaf
vrijdagavond op mijn YouTubekanaal.



En dit was de kaart die ik maakte tijdens de Facebook Live.

De volgende Facebook Live is op woensdagavond 1 september.
Hou mijn social media tegen die tijd in de gaten om te zien wat we 
gaan maken en wat je nodig hebt om mee te doen.

Volgende week plaats ik de horizontale versie van deze kaart.

Groetjes, Annette

---

Workshop@Home Augustus


Het Workshop@Home pakket Augustus is nu te
bestellen, lees er hier alles over!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com


Geen opmerkingen:

Een reactie posten