woensdag 14 juli 2021

Stampin' Up! Sneak Peek Pinguïnpret + Penguin Playmates dsp * Pin wheel card


De pin wheel kaart zag ik voorbij komen op instagram en die
wilde ik erg graag maken maar wel zodat hij makkelijk in een
gewone envelop past. En het is me gelukt!



De hoofdrol op deze kaart is voor het nieuwe designpapier
Penguin Playmates wat vanaf 3 augustus als Sale-a-bration
cadeau verkrijgbaar is.


De ballon en de tekst komen uit de Nederlandse stempelset
Pinguïnpret die in de nieuwe Mini Catalogus staat. Ook die
is vanaf 3 augustus te bestellen.



De leuke beestjes knipte ik uit het designpapier en de cijfer/letters
komen uit de Playful Alphabet stansenset.



Het cijfer 2 is van het nieuwe Be Dazzling 6" x 6" Specialty
papier wat ook te kiezen is als cadeau tijdens de Sale-a-bration.
De Sale-a-bration is van 3 augustus t/m 30 september en het
betekent dat je in deze periode bij iedere bestelling van € 60,-
een cadeautje uit de speciale SAB folder mag kiezen.



Vrolijk word ik van de kleuren van dit designpapier, een 
verrassende kleurcombinatie van Just Jade, Misty Moonlight,
 Fresh Freesia en Soft Sea Foam.



Alle figuurtjes knipte ik met de Paper Snips, hét schaartje van
Stampin' UP!® uit.



Het Penguin Playmates designpapier is 12" x 12" dus veel
mogelijkheid om leuke figuurtjes te knippen.



Deze tekst zorgde even voor verwarring, wij maken dat grapje
weleens bij ons thuis dus bij ons niet.

Doordat het een voorproefje is uit al het nieuws wat komen
gaat, kan ik nog geen overzicht maken van wat ik gebruikt
heb. 

Maak er een mooie dag van en tot vrijdag!

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten