maandag 12 juli 2021

Stampin' Up! Bijzondere Zonnebloemen/ Celebrate Sunflowers * Stans als mal

 

Met de Sunflower stansenset maakte ik deze zonnige zomerkaart.



De grote zonnebloem stanste ik uit Basic White cardstock en 
gebruikte ik als mal voor de achtergrond. Met mijn vingers 
hield ik de mal vast waarna ik er met de blending borstel met 
Bumble Bee inkt  zachtjes overheen draaide.



De gebruikte zonnebloem plakte ik met Stampin' Dimensionals
op de voorkant van de kaart. Eronder wat uitgestapte blaadjes
die ik met de blending borstel inkleurde met de groene 
Just Jade inkt.

Ik wens je een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten