maandag 5 juli 2021

Stampin' Up! Badger Besties + Biggest Wish * Toffifee verpakking


De laatste 2 schoolweken gaan in, geen les meer maar afronden.
Straks gaat Stijn nog wat met zijn klas en mentor doen als afscheid.
Voor zijn mentor maakte ik deze leuke toffifee verpakking als
bedankje.



Het Flower & Field designpapier is niet meer verkrijgbaar, het
komt uit de Sale-a-bration van het begin van dit jaar. 
En laat ik nu gelijk een leuk nieuwtje hebben want in augustus 
en september komt er weer een Sale-a-bration aan!



Deze leuke das komt uit de Badger Besties stempelset die in de 
jaarcatalogus op bldz. 86 vindt. Ik kleurde hem in met de 
Smokey Slate Stampin' Blends van Stampin' Up!. Het bloemetje
kleurde ik met Flirty Flamingo en het blaadje met Just Jade.



De tekst komt uit de Biggest Wish stempelset, één van mijn 
favoriete stempelsets van dit moment. Ik stempelde hem hier
met de roze Flirty Flamingo inkt.


155052 € 21,-
Het zijn fotopolymeer stempels waar je door heen kan kijken
 wat makkelijk stempelen is. Je vindt hem op bldz. 63 van de 
jaarcatalogus.



Afmetingen

- designpapier basis: 17.5 x 27 cm, rillen op lange zijde op
                                         10.9/ 13/ 23.9/ 26.1 cm
                                       - mat Basic Black cardstock: 14.8 x 8.1 cm
                                       - mat Flirty Flamingo: 14.5 x 7.8 cm
                                       - mat designpapier: 14.3 x 7.5 cm
                                       - strook Basic White: 9.5 x 4.5 cm


Een hele fijne week!

Groetjes, Annette

---


A.s. woensdagavond 7 juli is het weer zover!
Kom je gezellig mee doen?

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten