vrijdag 2 juli 2021

Stampin' Up! Artistically Inked * Happy Birthday kaart


 Vandaag een verjaardagskaart met de Artistically Inked stempelset,
die bij het prachtige Expression in Ink designpapier hoort dat deze
maand centraal staat in mijn online workshop, Workshop@Home

De inspiratie van deze kaart vond ik bij mijn Amerikaanse collega
Tammy Wilson, die lid is van het designteam Artisan van Stampin' Up!.
Haar kaart heb ik gecased dat wil zeggen dat ik haar ontwerp namaak
en er mijn eigen draai aangeef.



De basiskaart is van Basic White cardstock met daar bovenop
2 matten waarvan de onderste in Pale Papaya cardstock en de
bovenste mat van Basic White cardstock die ik embosste met
de Tasteful Textile 3D embossingsmal.



Langs beide matten ging ik met een open Paper Snips schaarblad
waardoor je dit rafelige effect krijgt. Je schraapt zeg maar
langs het papier.



Voor de bloemen gebruikte ik Polished Pink, Pale Papaya en
Pear Pizzazz inkt en met de Artistic stansenset stanste ik de
figuren uit.



De tekst komt ook uit de Artistically Inked stempelset en stempelde
 ik op een strookje Basic White cardstock die ik met de 
Stampin' Dimensionals verhoogd opplakte. De siersteentjes komen 
uit het Elegant Faceted gems pakket.

Wist je dat als je het Workshop@Home pakket aanschaft je altijd
10% korting krijgt op de stempelset, stansenset of bundel die bij
het desbetreffende designpapier hoort. Dat is deze maand dus
de Artistically Inked stempelset en de Artistic stansenset.

Je kunt je nog t/m 9 juli aanmelden.
Meer informatie over het Workshop@Home pakket lees je hier.
Heb je vragen, stuur ze naar kreaneeltje@gmail.com.

Een fijn weekend!

Groetjes, Annette

---


Woensdagavond 7 juli is het weer zover!
Kom je gezellig mee doen?

---


Nu 9 pakketten designpapier met 15% korting,
lees hier welke het zijn!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten