zaterdag 19 juni 2021

Stampin' Up! Painted Poppies + Creatieve Harten Bloghop * In Colors

 

Welkom bij de maandelijkse bloghop van de Creatieve Harten!
Gezellig dat je er bent!

Deze maand zijn we aan de slag gegaan met de In Color kleuren.
Ieder jaar brengt Stampin' Up! 5 nieuwe trendy kleuren op de markt
die dan voor 2 jaar mee gaan. Zo hebben we nu de In Color 2020-2022 en 
de 2021-2023 kleuren.

Uit deze 10 kleuren koos ik uit de 2020-2022 kleuren het knalroze
 Magenta Madness en de groene Just Jade en uit de 2021-2023
kleuren de zalmkleurige tint Pale Papaya.

Op dit moment zie je langs de weg en in mijn tuin weer veel
klaprozen vandaar dat ik voor de Painted Poppies stempelset
koos.



De bloemen stempelde ik met Memento inkt en kleurde ik in
met de Water Painters en inkt. Doordat ik heel veel water
gebruikte vloeide ook de zwarte inkt iets uit omdat hij niet 
waterproof is. Het effect vond ik wel leuk dus heb het zo gelaten.



Met de bloemenstans uit de Poppy Moments stansenset stanste
ik op de witte mat dit patroon uit en plakte er een stukje knalroze
kaartkarton achter. De afdruk van de spetters stempelde ik eerst 
even af op kladpapier zodat het niet zo fel is.



De bloemen en de bladeren knipte ik uit met de Paper Snips,
hét handige schaartje van Stampin' Up!. En zie je die glitters
op het zalmkleurig label? Dat is het prachtige 2021-2023 In
Color Vellum die in die 5 kleuren verkrijgbaar is.

Hop nu verder naar mijn collega's om te zien met welke
In Color kleuren zij leuke creaties hebben gemaakt.

Uiteraard vind ik het leuk als je een reactie achterlaat!


Groetjes, Annette



---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.


5 opmerkingen:

  1. Het is een plaatje Annette!
    Leuk dat je kleuren uit beide In Color series hebt gecombineerd met de Poppies. Die blijven toch ook wel erg leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een pràchtige kaart! leuk die klaprozen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Supergaaf. De kleuren knallen van de kaart af. Hou ik van :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een heerlijke kleur explosie! Deze kleuren doen het geweldig bij elkaar. Prachtige kaart!

    BeantwoordenVerwijderen