woensdag 16 juni 2021

Butterfly Brilliance *Emboss resist techniek


Vandaag doe ik mee met de Facebook hop van de NL Stampin'Up!
Demo's met als thema Kies voor Kleur. Nou met dit weer had ik
zin in een tropische kleuren en maakte ik deze vrolijke kaart
met de Butterfly Brilliance stempelset en de emboss resist techniek.



Je stempelt de vlinders met Versamark inkt op een witte mat en
strooit er wit embossingpoeder over. Laat dit smelten met je
heattool en breng kleur aan met de blending borstels.
De kleuren die ik gebruikte zijn Magenta Madness, Mango
Melody en Daffodil Delight.

 

De tekst komt uit de Wensbloemen stempelset en embosste ik
met goud embossingpoeder op een strookje vellum.

Ga om mee te hoppen naar mijn Facebookpagina om te zien
welke kleuren de anderen hebben gekozen.

Fijne woensdag!

Groetjes, Annette

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten