zaterdag 26 juni 2021

Dandy Garden Memories & More card pack + Bloghop NL Stampin' Up! Demo's * Vakantie

 


Leuk dat je komt kijken bij de bloghop van de Facebook groep
 NL Stampin' Up! Demo's!. Dit keer inspireren we je met 
vakantie projecten.



Met de Memories & More kaarten & enveloppen en het kaartpakket
 van Stampin' Up! kun je hele leuke mini albums maken.



Voor dit album gebruikte ik de Dandy Garden serie uit de
Mini catalogus jan-jun 2021.



Je lijmt 4 enveloppen aan elkaar door de klep van de ene
envelop in de ander te plakken. Zo ontstaat een dichte en een
open envelop. De paardenbloemen maakte ik met de stansen 
uit de Dandy Wishes stansenset.



Hier kun je dat een beetje zien!



Op de dichte envelop plakte ik de kaart die bij de envelop hoort.
Voor in de open envelop sneed ik kaarten waarop je nog meer
foto's kunt plakken of vakantie informatie op kunt schrijven.



Het wordt een soort accordeonalbum wat je zigzaggend opvouwt.



De achterkant van het boekje is ook het begin van de andere
kant.

Ik had jullie graag een gevuld album laten zien met  foto's
van dit nachtje weg. Helaas liep mijn week anders en heb ik 
2 dagen in het ziekenhuis gezeten met mijn moeder voor
onderzoeken aan haar voet.

Hop nu verder naar mijn naamgenoot; Annette Elias
om te zien wat zij voor vakantieproject maakte.

Heel veel plezier met de bloghop!

Groetjes, Annette


De deelnemers aan deze bloghop zijn:
Annette Koolmees hier ben je!
---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

1 opmerking:

  1. Je album is heel mooi geworden en gaat hoop ik nog wel gebruikt worden. Beterschap met moeder!

    BeantwoordenVerwijderen