maandag 28 juni 2021

Biggest Wish + Pansy Petals dsp * Thanks

Onze dominee is na 9,5 jaar naar een andere gemeente gegaan.
Om hem en zijn vrouw te bedanken maakte ik deze slimline kaart.

 

De basis het mooie nieuwe donkergroen Evening Evergreen 
kaartkarton.Daar bovenop een mat van het lichter groene
Soft Succulent en het streep papier komt uit het Pansy Petals
designpapier van de viooltjes.



De tekst komt uit de Biggest Wish stempelset en stempelde ik
met Evening Evergreen, donker groen. Ter decoratie gebruikte
ik het linnendraad waar ik een dubbele knoop in legde.



De binnenkant kreeg een witte mat met een strook streep dsp.

Leuk dat je weer langskwam, laat gerust een berichtje achter
dat vind ik fijn.

Groetjes, Annette

---


Het Workshop@Home juli pakket is nu te bestellen.
Lees er hier alles over!

---


Woensdagavond 7 juli is het weer zover!
Kom je gezellig mee doen?

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten