woensdag 19 mei 2021

Stampin' Up! Playful Alphabet + In Color 21-23 6" x 6" dsp * Emmelie


 Even een lief kaartje gemaakt voor Marjolein en haar gezin nu 
ze een dochter/zusje erbij hebben. Marjolein bezocht met regelmaat
een workshop toen dat nog mogelijk was. 



Het roze ruitje komt uit het In Color 21-23 6" x 6" designpapier.
Deze en nog 3 andere motiefjes zijn verkrijgbaar in alle 
kleurfamilies van Stampin' Up!®.



Haar naam stanste ik uit met de Playful Alphabet stansenset.
De 2 gouden hartjes stanste ik met de Snail stansen die nog t/m
juni verkrijgbaar zijn. En de blingbling komt uit de 2021-2023
In Color jewels.

Vanavond is de online workshop van het Workshop@Home
pakket Mei met de Sweet Strawberry stempelset.

Wil je ook een keer online een workshop volgen, kom dan vrijdag
a.s. even terug dan kun je je inschrijven voor die van juni
met de Vrolijke Viooltjes serie.

Fijne woensdag!

Groetjes, Annette

---


STAP IN EN DOE MEE


Lees er hier alles over!

---

WORKSHOP@HOME PAKKET JUNI


Verkrijgbaar vanaf a.s vrijdag 21 mei.

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten