zaterdag 15 mei 2021

Stampin' Up! Beauty of the Earth Creatieve Harten bloghop * Welkom '21-'22 Jaarcatalogus

 

Welkom bij de Creatieve Harten bloghop van deze maand
waarin wij de nieuwe Jaarcatalogus begroeten en met
nieuwe producten aan de slag zijn gegaan.

De Beauty of the Earth collectie was het eerste waar ik mee
kennis maakte uit deze Jaarcatalogus. Ik mocht er in april
een presentatie mee geven. Deze slimline kaart is één van
de voorbeeldkaarten die ik toen liet zien.



Het designpapier in mooie warme tinten op een ondergrond
van het roodbruine Cinnamon Cider met een mat van Merry
Merlot.



Het roze Magenta Madness lint komt helaas niet meer in deze
Jaarcatalogus voor maar kun je eventueel nog bij mij per meter
kopen.



Daar bovenop een ovaal van vellum en het frisgroene Old Olive
label wat ik uitstanste met de Tasteful labels stansenset.
Ook het Crumb Cake label komt daar uit. De tekst uit de
Beauty of Friendship stempelset stempelde ik met het
donkerrode Merry Merlot. 


De lakpuntjes zijn helaas ook niet meer leverbaar.
Zo kun je zien dat ook ik nog even moet wennen aan al die
nieuwe producten....

Hop voor meer  inspiratie door naar mijn collega's
die hieronder vermeld staan.

Groetjes, Annette


/>



---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com. 

4 opmerkingen: