vrijdag 22 januari 2021

Stampin' Up! Snail Mail suite * Snail Mail

 


In december maakte ik deze leuke Snail Mail en showde hem 
toen in het roze/rood. Bij deze versie heb ik bijna alles met het
Snail Mail designpapier gemaakt.



Ik knipte de grote slak uit het Snail Mail designpapier
Het vierkante label zit in de Snail stansenset net als
 die leuke paddenstoelen.



In zo'n Snail Mailboekje kun je lekker veel designpapier showen.
En van dit papier word je gelijk vrolijk.



In de eerste pocket een leuk postpapiertje. De enveloppen en het
briefje knipte ik uit het designpapier.



De slak en het tekstwolkje knipte ik ook uit met de Paper Snips.
Het is zo'n fijn schaartje wat heerlijk in de hand ligt.



In de 2e pocket een leuk designpapier randje van de paddenstoelen.
Het kleine hartjes stempel zit ook bij in de Snailed It stempelset.



De kleine rode hartjes links boven in zijn rode resin hartjes,
van een wat dikker plastic. Ze zijn er ook in het wit.



In de 3e pocket dit vrolijke slakje, vind haar zo leuk.


Dit schattige mini envelopje en kaartje snijd je ook uit met de 
Snail stansenset. Zag later pas dat ik hem verkeerd in elkaar
gezet had en had niet goed nagedacht over de glue dot waarmee
ik hem dicht wilde plakken, dus nu een witte plek na openen.
Voor alles is een eerste keer....

Ik wens je een fijn weekend en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---


Lees hier voor meer info!
Heb je nog vragen stel ze gerust!

---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten