maandag 25 januari 2021

Stampin' Up! Dandy Garden serie * Heel veel gelukswensen



Deze kaart maakte ik voor de online Workshop@Home workshop
van januari met de prachtige Dandy Garden serie. Inspiratie kreeg
ik van mijn Amerikaanse Stampin' Up! collega Akiko Sudano.



Van het geel met wit word je vrolijk! Het geschulpte label komt uit
 de stansenset Stitched so Sweetly. En zie je het lieveheersbeestje
zitten? Schattig hè.



 De tekst komt uit de Wensbloemen stempelset en heb ik met 
heatembossing aangebracht. De lakpuntjes heb ik met een
Stampin' Blend gekleurd naar het donkergroene Mossy Meadow.



Tijdens de online workshop op 20 januari jl. maakte ik de 
blauwe versie. 



Dit keer gebruikte ik het 2020-2022 In Color lint in de blauwe
Misty Moonlight kleur.



En het tekstje werd met zwarte Memento inkt gestempeld.

De Workshop@Home januari cursus is al geweest, je kunt nog
wel het PDF met de werkbeschrijvingen kopen.
Mail mij even als je interesse hebt.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


---

Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
                                  graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten