zaterdag 19 december 2020

Stampin' Up! Warm Hugs Creatieve Harten bloghop * Favoriete stempelset

 


Welkom bij de maandelijkse Creatieve Harten Bloghop waarin
we deze keer onze favoriete stempelset laten zien.



Mijn favoriete stempelset van dit moment is de Warm Hugs
stempelset en dan met name die leuke kleine figuurtjes die je
hier bovenop de foto ziet.



Ik maakte mijn laatste Kerstkaarten met hulp van de Stamparatus.
Een handig stuk gereedschap waarmee je makkelijk een serie 
kaarten maakt.



Je plaatst de stempel op je kaart waar je hem hebben wilt en
laat hem plakken aan de stempelplaat. 



Met de magneet hou je de projecten op hun plek zoals hierboven
de meerdere enveloppen en kun je de stempel steeds beïnkten en
afdrukken.



En dan ontstaat er van lieverlee zo'n leuke kaart die niet veel meer 
nodig heeft dan de leuke stempeltjes en de vrolijke kleurtjes.
De tekst komt uit de Knusse Kerst stempelset.



De tekst aan de binnenkant komt uit de stempelset Cadeauseizoen
die je nu met korting kunt kopen tijdens de Grote Eindejaars
Uitverkoop!

Groetjes, Annette


Hop nu verder voor meer inspiratie door op diegene te klikken die
 na mij komt. 


class="separator" style="clear: both; text-align: center;">


Gebruikte Producten:

Deze en alle andere Stampin' Up!® producten zijn verkrijgbaar via mij.
Je kunt op de link onder het plaatje klikken en komt dan in mijn webshop
waar je met creditcard betaald of via PayPal. Heb je dit niet dan verzorg ik
 graag jouw bestelling, mail hem door naar kreaneeltje@gmail.com.

8 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaartjes, echt schattig. Fijne feestdagen xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schattige kaartjes en wat slim dat je meerdere enveloppen op elkaar lig en dan zo steeds stempelt. Weer een tip van de dag.
    fijne feestdagen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Als je ze goed in de hoek legt, werkt het goed!

      Verwijderen
  3. Heel erg leuk en die stamparatus is echt geweldig hé, trouwens superhandig zoals jij dat doet door meerdere enveloppen onder elkaar te leggen, dat werkt extra snel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ja, voor productie- of precisiewerk is de Stamparatus geweldig! Dit was mijn eerste keer stapelwerk en dat ging goed.

      Verwijderen
  4. Leuke tip, ga ik eens proberen. Ze zien er in ieder geval prima uit, leuk en vrolijk!
    Fijne dagen!

    BeantwoordenVerwijderen