maandag 21 december 2020

Stampin' Up! Flight of Fancy *Vrede op aarde


Afgelopen vrijdag mijn laatste Kerstkaarten gemaakt en tijdens 
het opruimen van mijn werkplek kwam ik de stempelset
Flight of Fancy tegen. 


Nog geen één keer heb ik dit engeltje gebruikt voor een Kerstkaart.
Dat kon ik niet over mijn hart verkrijgen, dus ging ik aan de slag.


Het Brightly Gleaming Specialty designpapier met de mooie 
koperen gloed had ik ook nog niet veel gebruikt en die sterretjes
pasten er leuk bij. Het andere glimmende koperen cardstock komt
uit het Brushed Metallic pakket, deze is nog t/m 4 januari te bestellen
en komt ook weer terug in de najaarsmarkt Mini Catalogus van
 volgend jaar.



De stempelafdruk stempelde ik met Memento inkt en kleurde ik
in met de Stampin' Blends. Als finishing touch kleurde ik de 
engel en de sterretjes met de Wink of Stella pen, als je de foto 
aanklikt waardoor hij vergroot zie je het glinster effect.

De tekststempel komt uit de stempelset Knusse Kerst en ik
wens dat het tijdens de Kerst even overal vrede is.

OOK WENS IK JOU FIJNE KERSTDAGEN!

Groetjes, Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten