woensdag 29 juli 2020

Save the date 29 augustus a.s.


LET OP! DATUM IS GEWIJZIGD!



29 AUGUSTUS *

Zet deze datum alvast in je agenda!

Ben al druk bezig met de voorbereidingen van het najaar, 
workshops aan het bedenken en uitvoeren en kiezen met
welke producten ik ga werken.

Heel graag wil ik weer workshops gaan geven in mijn 
worskhopruimte, maar het is wel weer spannend nu het 
coronavirus weer oplaait, we houden goede moed. 

In het Najaar blijven de Workshops@Home doorgaan,
 handige knutselpakketjes met projectbeschrijving, om thuis 
aan de slag te gaan. Op de 3e woensdagavond van de maand
is er een Online workshop waarbij je live mee kunt doen of
later als je het terug kunt kijken.

Hoe deze ochtend en avond eruit gaat zien, weet ik nog niet precies..
Zodra ik meer weet, verschijnt het op social media.


* Mocht er weer een lockdown komen, dan maak ik er een
Online feestje van.

Fijne Vakantie allemaal!

Groetjes, Annette

P.S. Morgen is er weer een bloghop hier, dus kom gezellig
even lezen, kijken en hoppen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten