maandag 31 augustus 2020

Stampin’ Up! Flight of Flancy * Hey there, pumpkin!

 

Zelf ben ik niet een fan van Halloween, vier het niet, maar ik
ben wel dol op sprookjes.
Las aan mijn kinderen vaak voor uit 'Foeksia, de miniheks' van
Paul van Loon en 'Platvoetje' van Ingrid & Dieter Schubert.



De stempelset 'Flight of Fancy' van Stampin' Up!® sprak mij
 daarom erg aan.


153410 € 24,-

Niet alleen voor die heks hoor! Ik vind de stijl van de stempels
erg leuk en ze hebben betrekking op 3 jaar/seizoensfeesten.



De kaart heeft als basis de paarse tint 'Rich Razzleberry'.
Hierop stempelde ik met Versamark de sterretjes en embosste
die met goud embossingpoeder.



Daar bovenop een mat van het oranje 'Pumpkin Pie' met een
vrolijk ruitje uit het 'Plaid Tidings 6" x 6" designpapier.
De tekst komt uit de 'Harvest Hellos' stempelset.



Het heksje kleurde ik in met de Stampin' Blends®, de alcohol-
markers van Stampin' Up!. Je kunt ze mooi in elkaar laten
vloeien wat een prachtige professionele uitstraling geeft.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


2 opmerkingen: