donderdag 2 juli 2020

You Can Create It! Juni 2020 * Ornate Garden



In het zakje van de You Can Create It! kit juni zaten deze keer
twee velletjes 'Ornate Garden Specialty' design papier en een
strookje stress steentjes 'Gilded Gems'.



Dit is de achterkant van het design papier.



In de kit zat dit kwartaal als extraatje een aantal 'Memories &
More' kaarten en enveloppen. Ik gebruikte de kleine kaartjes
(7.6 x 10.2 cm) om deze drie kaartjes mee te maken.



Ook zat er een vel 'Terracotta Tile' A4 cardstock en een stukje
 goudfolie in de kit wat ik voor deze kaartjes gebruikte.



Het label komt uit de 'Painted Labels' stansenset. 



En de teksten uit de 'Bedanken in Stijl' stempelset die bij de 
'Ornate Garden' serie hoort. Ik heb in de 'Dank je wel' stempel
wel de schaar gezet en de drie woorden los van elkaar geknipt.
Zo heb je veel meer mogelijkheden.



Dit stukje designpapier was eigenlijk wit met goud, zie boven
in dit bericht. Ik heb het met de water painter en inkt ingekleurd
om het meer bij de andere kaartjes te laten passen.




Dit is voorlopig even mijn laatste berichtje m.b.t. de YCCI!
kwartaalkit. Er is iets heel leuks en op mijn pad gekomen en
dat is dat ik vanaf juli design teamlid ben van de
'Feel Good Stampin' Bloghop'.

Iedere 2e donderdag van de maand hopt dit team met diverse
Nederlandse Stampin' Up! Demo's. Het leuke is dat er bij deze
 Bloghop een tutorial en/of video zit hoe wij het gemaakt hebben. 
De eerste keer dat mijn blog erbij komt is donderdag 9 juli a.s.!
Leuk hè?!

Wil jij wel het volgende kwartaal je You Can Create It! kit bestellen?
Dan kan je dit doen bij Danielle Kassing door op deze link te klikken.

Bedankt dat je op bezoek kwam en ik hoop je hier op mijn blog
nog eens te ontmoeten.

Groetjes, Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten