vrijdag 3 juli 2020

Stampin' Up! Forever Greenery * Happy Mail


Een poos geleden kreeg ik van Yvonne Spikmans Happy Mail
in mijn brievenbus. Nu wilde ik haar eens verrassen en ging op
internet op zoek naar een leuk idee. Zo kwam ik bij



Ik maakte deze Happy Mail pocket met de 'Forever Greenery'
serie van Stampin' Up!®. Deze serie bevat bijna alle kleuren 
groen uit het assortiment.



De stempelset 'Natuurlijk voor Altijd' zijn 'distinktive' stempels.
In één stempel zitten meerdere lagen waardoor het een realistische
afdruk geeft, een soort 3D stempel. De lichtgroene "Soft Seafoam'
mat embosste ik met de 'Pinewood Planks 3D'.



Dit is de binnenkant van de pocket.



Aan de linkerkant heb ik in de pocket enkele uitgestanste takjes
gestopt die ik stanste met de 'BigShot' en de 'Forever Flourishing'
stansen.



Op de rand stak ik deze leuke paperclip. De cirkel met het randje
komt uit de 'Tasteful Labels' stansenset en sneed ik 2 keer uit.
Op de ene kant stempelde ik de tekst die komt uit de 'Comfort
& Hope' stempelset. Ik lijmde de twee cirkels aan elkaar met
de paperclip ertussen.



In de grote pocket links zit deze kaart waarop je kunt schrijven 
als je hem verstuurd. De basis is het donker groene 'Garden Green'.



De rechterkant heeft twee kleine pockets. Op de bovenste plakte
ik met goud washitape (is een oudje dus niet meer leverbaar) een
klein gripzakje met kleinere uitgestanste blaadjes.



In de pockets zitten twee kaartjes waarvoor ik 'Whisper White
Thick' cardstock voor gebruikte.



Deze teksten komen uit de 'Country Home' stempelset. Met de 
'Basic Black Stampin' Write Marker' tekende ik het lijntje langs
de rand.



De groene cirkel komt ook uit de 'Comfort & Hope' stempelset.
Het lint en gouden draadje zitten samen in het 'Forever Greenery
Trim Combo Pack'.



De achterkant van deze pockets heeft bovenin een vakje waarin 
ik nog wat uitgestanste takje stopte.



De tekst onderin op het Vellum komt uit de 'Peaceful Moments'
stempelset.



De rechterkant heeft zo'n leuke gouden hoepel waarvan ik deze 
krans maakte. Het lichtgroene cardstock daaronder embosste
ik met één van de 'Greenery' embossingfolders.



En in het grote vak daarachter paste nog een grote kaart.



Hierop stempelde ik een rand met takken.

Toen ik deze Happy Mail klaar had, kwam ik erachter dat
Danielle van Mrs. Brightside laatst zo'n zelfde Happy Mail
pocket maakte, wil je haar Nederlandse filmpje zien, klik
dan hier!

Ik hoop dat ik je inspireerde om ook zelf eens zo'n Happy Mail
te maken. De producten die ik gebruikte zijn via mij te bestellen.

Klik hieronder op het product wat je zou willen en je komt
in mijn webshop terecht, hier betaal je met creditcard of via Paypal.

Je kunt ook het betreffende productnummer opschrijven en mailen
naar kreaneeltje@gmail.com. Dan verzorg ik je bestelling en wordt
het binnen 3-5 werkdagen bij jou thuisbezorgd vanuit het Stampin' Up!
magazijn in Duitsland. Verzendkosten zijn € 5,95.

Morgen plaats ik een verzamelbestelling en kun je mee bestellen 
als je het later bij mij op pikt. De verzendkosten zijn dan voor mij.

Fijn weekend en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

1 opmerking:

  1. Hij is echt heel gaaf Annette!! Nogmaals dankjewel!! En die verrassing is gelukt ;) Lieve groetjes, Yvonne x

    BeantwoordenVerwijderen