maandag 27 juli 2020

Stampin' Up! Country Home * We hebben iets te vieren!

Ik was op zoek naar een stempelset die ik als een poos niet gebruikt
had en kwam uit bij de 'Country Home' stempelset. Een heerlijke
stempelset om met de 'Stampin' Blends©' in te kleuren.



De groene cirkel is een stukje 'Ornate Garden' designpapier.
Beide stanste ik uit met de 'Stitched Shapes' stansenset.



Bij de kan kleurde ik eerst de 'roestvlekken' in met de lichte en
donkere 'Calypso Coral Stampin' Blends'. De rest van de kan deed
ik met de lichte en donkere 'Smoky Slate Stampin' Blends'.
De tekst komt uit de 'Volop Vrienden' stempelset en stempelde
ik net als de rest met zwarte 'Memento' inkt.



De blaadjes kleurde ik in met het 'Old Olive Stampin' Blends 
combo pack' en de besjes en blogm met de paarse tint 'Blackberry
Bliss'. De takken met katoen kregen een klein lichtblauw accentje.

De gekleurde strass steentjes maakte ik door ze met
de 'Stampin' Blends©' in te kleuren en goed te laten drogen.
Zo kan je ieder kleur steentje maken die je wilt.

De spetters in 'Cajun Craze' maakte ik door met de zachte punt 
van de 'Stampin' Blends' langs de binnenkant van de dop te
 strijken.

Leuk dat je weer langs kwam en 
tot de volgende keer!

Groetjes, Annette

Gebruikte Producten:
---

OPEN HUIS 28 AUGUSTUS A.S.


Meer info volgt nog!

---

WORKSHOP@HOME AUGUSTUS


Lees er hier en hier alles over!

---

1 opmerking: