maandag 22 juni 2020

Stampin' Up! Natuurlijk voor Altijd/ Forever Fern * Hallo Simple stamping


Stempelen hoeft niet moeilijk te zijn, dat bewijst deze 'simpel
stempelen' kaart. Stempelen op één laag is nog niet zo eenvoudig 
voor de gevorderde stempelaar, wij willen vaak meer.



Deze kaart maakte ik met de stempelset 'Natuurlijk voor Altijd'
uit de 'Forever Greenery' serie van Stampin' Up!®.



De basiskaart maakte ik van 'Whisper White Thick' cardstock 
zodat hij beter blijft staan. Ik sneed het stuk A4 karton in de 
lengte door zodat je een stuk kreeg van 10.5 cm x 29.7 en rilde
dit op 14.85 cm. 



De mat waarop ik stempelde is 9.5 x 13.85 cm. Ik stempelde met 
diverse kleuren groen de bladeren, de spetters zijn de licht groene tint
 'Soft Sea Foam' en de tekst is het blauwgroene 'Pretty Peacock'.
Met 'Stampin' Dimensionals' plakte ik de mat op voor een 3D effect.

Gezellig dat je weer kwam kijken!
Ik vind het erg leuk als je een reactie achterlaat.

Tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten