zaterdag 20 juni 2020

Bloghop Creatieve Harten: Favoriet uit de Jaarcatalogus


Het is de derde zaterdag van de maand dus tijd voor
de Bloghop van de Creatieve Harten. Leuk dat je er bent!

Dit keer showen wij onze favoriet uit de nieuwe Jaarcatalogus
van Stampin' Up!®. Er staan weer geweldig mooie producten in!


153073 € 29,-

De stempelset die ik als eerste in mijn bezit wilde hebben, is
de Nederlandse stempelset 'Bijzondere Zonnebloemen'.
Zijn deze zonnebloemen niet geweldig?!



Voor vandaag maakte ik deze kaart met de kleine zonnebloemen.



De gele 'Bumble Bee' strook is design papier uit de nieuwe
 '6" x 6" In Color 2020-2022' serie. Hierbij de bijpassende
gele lakpuntjes ( ja, even wennen hè, een Nederlandse naam).


De zonnebloemen kleurde ik in met een waterpen en inkt.
Ik heb ze dit keer uitgeknipt maar er zijn ook bijpassende
          stansen te koop.



Hierboven zie je wat de stansen nou precies uit stansen. 

Al deze producten zijn bij mij te bestellen.
Heb je vragen of wil je bestellen, mail dan naar:

Om verder te zien wat mijn collega's favorieten zijn, klik je 
hierbeneden op diegene onder mij:




Fijn weekend verder en tot de volgende keer!

Groetjes, Annette


Gebruikte Producten:

8 opmerkingen:

  1. Erg leuk en zonnig kaartje Annette. Ik vind die zonnebloemen ook geweldig.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig kaartje Annette. Wat is het toch een supermooie bundel er zijn zo veel mogelijkheden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke set hè... jouw kaart is leuk.ik heb de kleine zonnebloemen nog niet gebruikt, dank je voor de inspiratie.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heek mooi Annette, ik ben blij dat hij ook in mijn mandje is gevallen.

    BeantwoordenVerwijderen